måndag 17 september 2007

Första veckan avklarad!


En vecka har gått och jag ställde mig på vågen igen. Resultat: -2,6!!! Det var en glad överraskning, som förstås ger mig kraft att fortsätta!
Den här veckan kommer att präglas en hel del av "flytt" eftersom vi får nycklarna till "nya" huset på torsdag eftermiddag. Så det blir väl en del gratis motion samtidigt! Sen vet vi inte riktigt när bredbandet kommer att börja fungera på det nya stället, så om jag inte hör av mig på ett tag så vet ni varför. I'll be back!

1 kommentar:

Ardisia sa...

Hej och tack för titten hos mig! Du är välkommen åter :))

GRATTIS till viktminskningen, första veckan är jobbigast, NU ÄR DU VINNARE! Och så GRATTIS till huset självklart :) Det är sååå spännande att flytta till eget hus :)

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg! Kram