tisdag 16 oktober 2007

Samma



Den här veckan har jag väl inte skött mig exemplariskt, så det är väl inte så konstigt att jag står kvar på samma vikt som förra veckan - 96,9. Jag ska dock försöka komma igång med träningen igen, nu när de flesta kartongerna är borta efter flytten. Så jag hoppas att det kan hjälpa till att motivera mig! Jag har ju faktiskt alltid tyckt om att träna - trots min vikt!

Idag ska Gustav och jag dock på födelsedagsfika hos en av hans kompisar (jag är kompis med hans mamma), så det blir väl inte direkt nyttigt fika då, är jag rädd... Haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade in hos mej! :)
Pepp pepp till fortsatt viktnedgång!

Granne med Selma sa...

Hej! Tack för kommentaren inne hos mig! Ser att du kämpar med din viktminskning. Håll i och fortsätt kämpa! Underbar tanke att blogga om det. Det gör ju att man "tvingas" hålla i på ett annat sätt. Du är en modig och beslutsam kvinna! Var rädd om dig! Det är du värd!
KRAM Sussie

Anonym sa...

Keep up, det är som tyngst när man inte ser nåt resultat men man måste hänga kvar! :D

Jag lägger till dig som länk så får vi hejja på varandra till julafton! =D