söndag 7 mars 2010

Slut på slarvet!


Ett liiitet minus till blev det i torsdags. Jag vet mycket väl varför det inte blev större - jag har slarvat med att fylla i checklistan och höftat lite väl mycket. Nu är det skärpning med det och checklistan är åter framme. Hoppas på bättre resultat på torsdag! En guldstjärna blev det i allafall i torsdags - jag har gått ner 3 kg! Jag hoppas det går snabbare att få nästa guldstjärna, som jag får när jag har klarat av 6 kg!

Jag tränade step-up igår och det gick riktigt bra! Det är kul att träna när man märker att konditionen faktiskt förbättras sakta men säkert. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska träna igår, kanske blir det en ny DVD med "Biggest Loser" - Cardio Max heter den!

När det blir barmark (kommer det någonsin att bli det?) så har jag tänkt att börja löpträna så smått. Jag har skrivit ut ett nybörjarprogram på iForm som verkar bra. Jag tyckte ju alltid om att vara ute i skogen och springa förr, så jag tänkte återuppta det. OM det blir barmark någon gång...

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad härligt att du gått ner i varje fall och att du fått din första stjärna..: Grattis. Det är bra jobbat. Kämpa på - det är inte tiden som är det avgörande utan att du tar det lugnt och lär dig på vägen!
lotta