söndag 28 augusti 2011

Va????

Hm. Ställde mig på vågen i morse. Den där rivstarten har helt klart gått åt fel håll. Vågen var inte alls lika snäll den här veckan som förra. +1,5 kilo på en vecka! Inte riktigt enligt planeringen. Nu måste jag tala allvar med mig själv.

Ett framsteg den här veckan är i alla fall att jag har kommit igång med träningen igen efter den där dunderförkyldningen. Inte för att det visade sig på vågen, men det är ändå något som jag känner mig nöjd med. Problemet är nog att jag tror att jag kan äta mer när jag tränar än vad jag faktiskt kan. Så det är dags att jag slutar lura mig själv...

1 kommentar:

minus30kg sa...

Hej! vet inte om du sett min blogg ngn gång, men jag har en viktblogg. och vi är många tjejer som hjälper varandra. just nu är vi 8 st tjejer som har en utmaning att tsm peppa och heja på varandra och gå ner 5 kg på en månad, om 13 dagar börjar en ny utmaning och jag undrar om du skulle vara intresserad att vara med i vårt gäng?

Kram