söndag 4 december 2011

Andra advent

Ja, nu har det varit tyst länge här. Motivationen har inte riktigt funnits, samma med orken. Vi har haft osannolikt mycket att göra på jobbet på sistone så allt annat har blivit lidande, inklusive motionen. Jag har tränat på helgen, men på vardagarna har jag varit praktiskt taget däckad när jag har kommit hem. Nu har vi skrikit HÖGT på jobbet och chefen har äntligen tagit oss på allvar. Så nu ska det bli bättre, hoppas jag.

Att prata om en omstart såhär precis innan jul är ju bara dömt att misslyckas, så vi kan väl säga att jag ska motionera mer (åtminstone 3 gånger i veckan, helst 4) och i alla fall tänka mig för vad jag stoppar i munnen. Sen får vi ta riktiga tag efter nyår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Små steg, ett i taget är väl så bra som att ge järnet fr början.
Ser fram emot att följa dej efter nyår! :)