tisdag 15 april 2008

I morgon

I morgon är det dags för första vägningen - dvs egentligen den andra, men den första där jag ser vilket resultat det blir av att Viktväkta! Jag har alltså hållit på i snart en vecka och det har gått hyfsat. Lite marigt har jag tyckt att det är att hålla reda på alla points hit och dit, men bättre än vad jag hade väntat mig ändå! Jag hoppas att det visar sig på vågen i morgon också! Jag har försökt smygväga mig hemma, men batterierna håller på att ta slut i min hemmavåg, så det blir allt mellan 116 och 82 kg... Och det är väl lika bra att jag inte kan väga mig hemma, så jag struntar i att införskaffa nya batterier.

Håll tummarna för mig - det känns inte som om jag har gått ner nåt - trots att jag har skött mig...

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag håller alla tummar jag har...
alla tår också för säkerhets skull.
Kram och pepp