onsdag 23 april 2008

Vägningen

Jag har tydligen inte rapporterat om vägningen! Förra veckan gick det jättebra - jag hade gått ner 1,4 kg! Så det är kart att jag var nöjd! Den här veckan var det värre - suget var hemskt och karaktären svag... Jag antar att det beror på att röda veckan är i antågande, det brukar bli så (extra mycket) då. Så den här veckan hade jag gått upp 0,1 kg! Men jag känner mig inte ledsen och besviken över det - jag vet ju vad det beror på! Det är bara att ta nya tag och hoppas att det går bättre nästa onsdag...

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Nä tänk så här istället, 1,3 minus :-) Kram och pepp Cornelia

bagerskan sa...

Som Cornelia skrev, det gäller att se det positiva, du står ju fortfarande på minus! *ler*
SJälvklart kan du får reda på min viktnedgång, ge mig din mail så får du ett veckobrev efter varje vägning!
Kram Karin