onsdag 27 augusti 2008

Yes!


Kan ni tänka er - jag glömde väga mig igår! Så det blev idag jag ställde mig på vågen istället, och det gick ju bra! Resultatet var -1,6 kg den här första veckan! Och mer hade det nog blivit om jag inte hade varit på kalas och ätit tårta i helgen... Så nu kör jag på! Den här GI-dieten verkar passa mig betydligt bättre än vad Viktväktarnas metod gör. Inget ont om den, men mig passar den inte! Jag blir alldeles för matfixerad... Nu känner jag att jag får lov att äta om jag är hungrig, bara jag håller mig till det som är tillåtet. Jag tar t.ex en bit ost och en tomat till mellanmål...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentaren hos mej o grattis till ditt minus oxå! :)

batgirl sa...

Vad kul att det har gått så bra! Ja nackdelen med vv är ju faktiskt att man måste räkna hela tiden.
Hoppas nu att det kommer att funka med GI-metoden. Jag tittar in snart igen.
Kram

Anonym sa...

Kikade in från viktforum. Heja dig, kommer in och hejar på igen :)
Mvh Eva