onsdag 10 september 2008

Inget nytt

Jag kör på som förut med GI - eller är det Atkins? De känns förvillande lika de där dieterna... Nåja, jag kör på, men den här veckan har det inte hänt mycket mer än sist. Den här gången tror jag dock att det beror på att mensen kom idag, och då brukar det ju vara så. Förmodligen får jag ett resultat nästa vecka. Det gäller bara att hänga i och inte ge upp! Jag ska erkänna att det var nära ett par gånger, då jag fick PMS-suget efter något att stoppa i munnen... Några majschips slank visst ner, men inte så många... För övrigt har jag varit en duktig kicka!

1 kommentar:

Miss Nöjd sa...

Visst är det tråkigt när man verkligen har följt "reglerna" till punkt och pricka och så blir det ändå inte det resultat man hoppats på.
Trots att man vet att det kan ta en stund för kroppen att vänja sig osv, så är det ingen tröst i just själva vägningsögonblicket...
Men jag trivs toppen med GI i alla fall, -2,8 på tre veckor (vägning imorron igen..!) och jag mår dessutom väldigt bra av att äta såhär.
Så vi fortsätter väl kämpa på..?!