onsdag 24 september 2008

... och så lite uppåt...


Den här veckan gick verkligen inte något vidare! jag har varit såååå förkyld, så jag har ätit massor med halstabletter (med socker i) och massor med glass, inte heller den sockerfri. Dessutom har jag tagit lättaste vägen vad gäller mat. Eftersom jag inte har orkat åka och handla så har det blivit sånt man har hemma, dvs smörgåsar, pasta etc. Och med detta har även sötsuget kommit tillbaka! Märkligt så tydligt det var! Och det har visat sig på vågen. Ett halvt kilo upp den här veckan. Något annat hade jag inte väntat mig heller, men... Visst hade det varit skönt om jag åtminstone hade stått still! Nu är jag i allafall mycket bättre - jag hostar mycket, men börjar få tillbaka orken. Så nu är vi tillbaka till

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra att du ändå är på bättringsvägen. Visst är det så att vi ändå får ha våra downperioder när vi inte orkar. Jag själv har egentligen inte någon ting att skylla på, menr än att jag varit lat. jag måste verkligen föröska få igång mig själv igen. Det började med träning idag och det är ju alltid en bra start!

Lotta