lördag 27 december 2008

I'm alive!


Jodå, jag finns fortfarande. Har inte försvunnit från jordens yta. Tvärtom, får man väl säga... Det finns mer av mig än någonsin. Hrm... Det har inte gått så bra med vikten alltså, men det hade ni väl redan listat ut eftersom jag inte har uppdaterat?!
Nu är julen över för i år och jag känner att jag verkligen måste göra något åt det här med vikten. jag mår inte alls bra - massor med halsbränna, svårt att böja mig ner osv. Dessutom snarkar jag tydligen något kopiöst till följd av övervikten.
I morgon, söndag, ska jag ställa mig på vågen igen. Sedan ska jag räkna VV-points. För att lyckas kommer jag att läsa era bloggar flitigt, mina kära viktbloggar-kollegor! Jag märker att inget ger mig lika mycket inspiration och kraft som det. Var beredda på ständiga besök från mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad skoj att få se livstecekn från dej! Har varit inne o kollat med jämna mellanrum för att se ifall nått nytt kommit. :)

Jag önskar dej en god fortsättning o hoppas på att vi kan peppa varandra på vägen!
Vi ska låta 2009 bli vårt år. 2008 blev det inte men nu...NU!

Jag funderar oxå på att ev räkna points en period för att komma igång o få en skjuts på det hela.

Pepp pepp!

batgirl sa...

Åh vad roligt att du kommer tillbaka! Du är så välkommen! som du vet så har jag lite bra vv-recept sedan när du börjar igen.
Ha´de så bra nu och God fortsättning på det nya året!

Cornelia sa...

Härligt att du är tillbaka.
Nu kör vi hårt med Rivstart 2009!
Kram och pepp

Anonym sa...

Hej!
Hittade hit via Louise :) Men jag tror att jag minns att jag varit här någon gång innan:)
Men här har du ännu en viktbloggare som gärna kommer hit tillbaka och ger dig stöttning och tar gärna lite tillbaka ;) För nu ska det startas igen efter nyår. Börjar min resa igen den 2/1-09
Så om det är ok så länkar jag gärna till dig så jag hittar hit igen :)
Gott nytt år önskar jag dig!
Kram

Gott nytt år!