måndag 4 maj 2009

Nedåt med rasande fart


Ja, just nu går vikten i allafall nedåt med rasande fart. Dock inte frivilligt, eftersom det beror på magsjuka. Den kära sonen blev magsjuk med feber förra veckan och delade så snällt med sig till mig. Det positiva i det här läget är väl att det åtminstone inte kommer upp, utan det kommer ut den rätta vägen. Fort! Feber har jag haft i helgen, hoppas den har gett med sig nu och att det bara är det andra kvar...
Så: Vikten går ju neråt. Jag kan ju inte behålla något av det jag äter, så det blir fasta. Det visar sig väl om jag går upp det igen när jag blir frisk. Förmodligen gör jag det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aj då krya på dig.
Kram

Eva sa...

Tack snälla du :)
Å krya på dig, det är verkligen hemskt med magsjuka ..
Kram

Starlight sa...

Tack gumman. Går sakta men säkert. Är nöjd. Hoppas du mår bättre nu!!! Och orkar ta nya friska tag. Kram M