söndag 26 april 2009

Inte helt OK...


Hm, ja... Det gick väl inte helt som det skulle den här veckan. Jag har jobbat på tok för mycket, vilket har resulterat att jag inte orkat träna när jag kommit hem. jag vet, det är en dålig ursäkt för visst skulle jag ha hunnit om jag bara hade gett mig den på det! Det gjorde jag inte... Resultatet är +0,5 kg. BLÄÄÄÄ...
Nu funderar jag på att börja träna på iTrim. Det kostar visserligen en del, men eftersom det ligger supernära mitt jobb, så kan jag göra det på lunchen. Då blir det ju gjort! Det är fler på jobbet som gör det, och då kan man ju ha draghjälp av varann! Ett par gulliga jobbarkompisar har gett mig en gratis prov-vecka, så i morgon ska jag ta med mig träningskläderna till jobbet!
Annars har jag faktiskt varit duktig nu i helgen. I går tog M och jag en cykeltur på 1,5 timma och det vill inte säga lite, eftersom vi har grymt mycket jobbiga backar här i området. Och idag har jag tränat step-up i 35 minuter... Så det så!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Det är ju helt kanon, testa verkligen och se under denna provvecka om det är nåt för dig! Kram och pepp

Lotta sa...

Du jobbar på bra tycker jag. Visst är det tråkigt när man får ett plus, men det kommer du att fixa tills nästa vecka. Klart att det är bra att ha draghjälp, men nu har du ju chans att testa, så vi hoppas att det är bra.
Lotta

Eva Agnes sa...

Hej Annie!
Jag tycker du ska göra precis så. Träna på lunchen. Visst bär det emot ibland men man blir nöjd med sig själv om man kan hålla ut.
Vovven är trött men verkar ha klarat pärsen.
Han ska vara konvalecent i tio dagar.
Ha nu en skön Valborg.
Kramar Eva Agnes

MissyElliot sa...

Tack för din snälla kommentar hemma hos mig.
Jag tycker du sliter på bra och du får säkert ett minus till nästa vecka.
kramiz