lördag 4 april 2009

Minus!


Idag är det vägdag! Resultatet den här veckan visar på 1,1 minus och det är ju strålande! Inte heller har jag offrat speciellt mycket - jag åt t.ex lite tårta igår när vi firade av en arbetskamrat... Jag försöker träna 3 gånger i veckan (skulle ha tränat igår, men jag hade ont i foten så jag sparade det till idag och idag har jag inte ont, så här ska tränas!) och det kan kännas motigt efter en lång arbetsdag. Men som sagt: man ångrar sig ju aldrig efteråt, det försöker jag ha i minnet.
I morgon ska jag ha öppet hus för att fira min födelsedag (jag fyller jämt - 40 - på måndag). Det kommer att vankas både tårta och annat onyttigt, men även fruktsallad! Jag ska försöka hålla mig till fruktsalladen - kanske en liiiiten bit tårta bara för att smaka på vad sambon har fixat (det är han som ska baka tårtan)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!
Kram

Cornelia sa...

Grattis, vilket härligt resultat.
Och grattis på födelsedagen också!

Starlight sa...

Är ju toppen toppen toppen !!

Och massa grattis i efterskott!!
Sambon fyllde 40 i tisdags så här var lite kalas då =)

Kram M

PS: Jag har ny blogg:
http://achms.blogg.se/