fredag 10 april 2009

Helt OK


Jag smygvägde mig i morse. Aja baja, det ska man ju inte göra, vägdagen är ju först i morgon... Jag kunde bara inte låta bli, med tanke på att den här veckan inte har gått riktigt som planerat. Först fyllde jag ju år och vi firade det både i söndags och måndags. Klart att jag inte kunde låta bli vare sig smörgåstårta eller vanlig tårta, inte när M gjort egna och de blev sååååå bra! Dessutom drog jag på mig en förkylning i måndags som gjorde att jag inte kunde träna. Så i morse smygvägde jag mig. Resultatet? Nja, jag har visserligen inte gått upp något, men inte ner heller. Men å andra sidan så får jag vara nöjd med det den här veckan! Nästa veckan blir det neråt igen, det vet jag!

5 kommentarer:

De Argento sa...

Duktig flicka, imorgon kommer jag och mumsar i mig alla påskbakelserna så det inte blir över någon till dig, visst e jag en bra kompis??! ;)

Lotta sa...

Nu var det längesedan jag var här inne - men jag har bestämt mig för att ta tag i saker och ting igen. Det verkar som om det går bra för dig... Bra med att stå still i varje fall. Lotta

Cornelia sa...

Hur går det hur går det...*Nyfiken*

Viktat sa...

0 är väl jättebra om du känt på dig att veckan inte varit så bra. Hejar på dig!!

Starlight sa...

Pst... hur går det för dig?
*kram*