fredag 2 oktober 2009

2 veckor sedan

Ja, nu har det gått två veckor sedan jag skrev något inlägg. Ni tror säker att det har gått åt pipan, för så brukar det ju vara när jag inte skriver. Men nejdå, jag har bara haft mycket att göra och helt enkelt inte hunnit.

Förra veckans minus blev -0,4 och den här veckan -0,3. Inga stormsteg, men bättre att det går långsamt och jag kan hålla det än tvärtom! Några "Quick fix" funkar inte för mig. Då håller jag ut en vecka - i bästa fall - och sedan kraschar jag. Totalt har jag nu tagit 2,9 kg, och det går riktigt bra. Och visst är det ett ganska bra resultat på en månad?!

Idag är jag hemma med sjukt barn. Jag hann precis komma till jobbet när han ringde och sa att han hade kräkts. Det kändes extra surt eftersom det tar nästan en timma för mig att ta mig dit. Så det var bara att avboka dagens möten och bege sig hemåt igen... Jag hoppas att jag själv klarar mig ifrån någon kräksjuka!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Härligt jobbat! Visst är det så man ofta tror att det går åt pipan bara för att man inte hör av sig, men så fel det kan vara iblad. Det är härligt att höra att det går bra för dig. Visst är det så att det inte ska vara någon snabb kur utan det ska hålla - så ta den tid du behöver så kämpar vi vidare.
Kram lotta

Angel sa...

Bra! Det är toppen att det går bra för dig.

Hoppas ni mår bättre snart