måndag 26 oktober 2009

Hmmm...

Ska väl erkänna att jag föll av vagnen ett litet tag. Det var mycket, mycket på jobbet, tjänsteresa och annat trams som gjorde att jag inte kunde gå på Viktväktarmöten och sedan inte heller höll mig till att räkna points. Nu är jag tillbaka i selen igen. jag smygvägde mig på hemmavågen i morse och det verkar tack och lov inte som om jag har gått upp mer än ca 0,5 kg.

Det har även varit lite si och så med träningen, men nu kör jag igång med den igen. Idag blev det Step-up i 40 minuter. Det gick faktiskt riktigt bra, trots att det var länge sedan. Jag blev sååå nöjd när jag kände att svetten riktigt rann av mig. Ja jag vet - äckligt! Men oj så nöjd jag blir med mig själv då! ;)

Nästa vägning på Viktväktarna sker på torsdag!

4 kommentarer:

gabbi sa...

kom igen, du klarar det!!

jag har precis startat min nya hälsosamma viktminskning utan anorexian på femtonkilo.blogg.se, spana gärna in!

gabbi sa...

kom igen, du klarar det!!

jag har precis startat min nya hälsosamma viktminskning utan anorexian på femtonkilo.blogg.se, spana gärna in!

gabbi sa...

kom igen, du klarar det!!

jag har precis startat min nya hälsosamma viktminskning utan anorexian på femtonkilo.blogg.se, spana gärna in!

Starlight sa...

ta kontroll över våra tankar... och på så sätt ta kontroll över vikten.... visst sjutton kan vi det !!