onsdag 9 januari 2008

Igång!


I måndags var det dags för den första ordinarie invägningen. Ytterligare ett par kilo extra hade det blivit under julhelgen... Jag är inte överraskad, eftersom jag inte alls tänkte på om det var nyttiga saker jag åt, det blev MYCKET julgodis...
Nu är jag i allafall igång och jag väger in mig hos Viktklubb.se varje måndag. Det är väl egentligen meningen att man ska skriva upp allt vad man äter i den interaktiva dagboken också, men jag känner att det blir för jobbigt, så iställer försöker jag helt enkelt äta BRA mat och hålla mig ifrån onyttigheter. Jag VET ju hur man ska äta, menar jag! Och så hoppas jag på att ni håller koll på mig så att jag inte frestas att trilla av vägen... Ni är min motivation, så skriv en rad och visa att ni läser!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jajamensan, visst läser jag. Har haft en hektisk vecka och inte hunnit innan, men nu har jag äntligen några minuter över att titta till mina viktvänner.
Det här ska vi klara.
Stor peppkram till dig.
Cornelia