måndag 14 januari 2008

Minus!

Yes! Idag var det vägning och jag hade väl inte stort hopp om någon nergång... Det kändes liksom inte som om jag hade förtjänat någon. Men vågen visade faktiskt -0,8 kg i morse, så jag är nöjd! Ännu bättre kan det bli om jag äter bättre än vad jag har gjort under veckan. I går blev det t.ex våfflor med grädde och sylt!

Jag har avtalat med 2 vänner J & S om att vi ska träffas en gång i veckan och peppa varann, det blir på onsdagar. Vi kör inte samma program, men vi kan nog ha utbyte av varann ändå!

8 kommentarer:

Cornelia sa...

Se där ja!
Stort grattis till resulatatet.
Kör hårt!
Kram Cornelia

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonym sa...

grattis till minus - jag håller tummen så den blir blå för det samma imorgon, smygvägde mig idag och tyvärr verkar det på plus trots bra mat och träning *konfunderad*

Em Löfgren sa...

att ha vänner att peppa och peppas av tror jag är kanon! ni kommer säkert få massa ny inspiration efter era träffar!!!

Anonym sa...

Super garttis till dig. hittade hit från cornelias blogg. Även jag är en bloggande viktkämpe.
Kul och inspirerande att läsa om andras resor.

är det ok om jag länkar till dig från min sida?

Kram Linruz

Anonym sa...

GRATTIS till ett härligt minus!

/Caroline

bagerskan sa...

Hejsan, grattis till minuset! Att göra det tillsammans med vänner tror jag betyder mycket. All pepping och stöd är jättevikt! Riktigt avis...!
Kram Karin