tisdag 18 mars 2008

Vinter igen

Jaha, nu är det vinter igen... Är det fler än jag som känner sig lite griniga pga det??

Idag har jag step-uppat igen - det blir nästan bara det just nu, har jag märkt. Kan bero på att det känns som om de "tar" lite mer - jag blir liksom mer svettig av dem! Så jag hoppas att det går åt mer kalorier också! Den här gången blev det "Karen Voight's Ultimate Step Circuit", där man varvar konditionsträning med styrkeövningar med bl.a hantlar och ett mördande mag-program! Magprogrammet orkade jag bara delar av, men jag hoppas på att orka hela snart... Det är i allafall kul att träna nu, jag märker att det börjar ge resultat på flåset - däremot inte på vågen... Jag får nog skärpa till mig med maten också...

Nu är påsken på ingång. jag har redan lovat sonen att ta med honom till en riktigt bra godisaffär och köpa påsk-godiset där. Tror ni att det bara blir till honom? Näej, just det...

1 kommentar:

Slow-Eva sa...

Ja! Eftersom det inte verkade bli någon vinter bestämde jag mig för att det inte gjorde något -Våren nästan!
Nu snöar det för fullt ute och det är halt och var väldigt kallt att cykla till jobbet imorse :(