onsdag 16 september 2009

I morgon

I morgon är det dags igen! Jag räknar med ett litet plus den här gången, eftersom jag åkte till Lysekil och var på körfestival (900 sångare, det var maffigt!) i helgen. Jag hade ingen kontroll över maten som serverades och jag ska väl erkänna att jag inte bekymrade mig så mycket om det heller. För hur ofta åker jag iväg på något sånt? Det händer inte många gånger, och de gånger det gör det så får jag unna mig lite extra. Den här gången har jag i allafall återgått till mina points när jag väl kommit hem, till skillnad mot tidigare gånger. Så jag känner mig duktig ändå! Vi får se hur det går i morgon, jag återkommer med rapport!

1 kommentar:

Lotta sa...

Det är klart att du skulle unna dig lite saker då ocks åunder körfestivalen... och sedan är det ju så att du har sjungit vilket betyuder att du faktistk har tränat under helgen vilket man kanske inte alltid tänker på!
Hur som helst så tror jag och hoppas jag på att du får ett litet minus idag... om du har gått tillbaka till det "normala" så kankse det inte ger så mycket utslag!
Lotta