måndag 25 januari 2010

Jadå!!

Jodå, det gick bra den här gången också - vägningen in torsdags, menar jag. Det har bara varit alldeles för mycket att göra både på jobbet och på fritiden, att jag inte har "hunnit" uppdatera bloggen. fast... hunnit och hunnit - det hade jag väl gjort om det hade varit så, men jag prioriterade bort den helt enkelt!

Resultatet då? -0,8! Det är jag nöjd med. Totalt sedan jag började Viktväktarna i höstas har jag nu gått ner 1,7 kg, vilket inte verkar vara så mycket, men om man betänker att av dessa, så har jag gått ner 1,5 de senaste 2 veckorna! Det känns bra, och det är så lätt! Eftersom jag tränar minst 3 gånger i veckan också, så hinner jag nästan aldrig ens börja knapra på mina veckobonusar!

Nu siktar jag på nästa torsdag, om bara några dagar (eftersom det är måndag idag). Det kommer nog att ha gått bra då också!

Inga kommentarer: