lördag 9 januari 2010

Sjukt nöjd!

Jag är nu på tredje dagen med Viktväktarna (ja, efter omstarten), och det går riktigt bra! Det nya programmet tillåter mig att äta så mycket att jag undrar om det verkligen kan funka! Men jag får väl köra på en vecka och se vilket resultat det blir på torsdag.

Jag har även tränat idag, det blev 45 minuters step-up i ganska högt tempo, så jag är sjukt nöjd med mig själv - det märks att jag har legat i med träningen! Jag orkar mer nu! En annan sak som gör att jag blir sjukt nöjd är att jag tjänade in 11 propoints med träningen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade till dig genom Rivstart 2010. Är själv viktväktare och jag tycker att deras nya program är helt underbart och man är mätt hela tiden :)
Peppkramar Kia

ida sa...

Åh vad duktigt med träning o allt. Älskar step. Ska bara bli kvitt min förkylning så ska nog träningen komma igång sen igen.. peppkram

ase sa...

Tack för kommentaren! Nej, jag har inte testat VV:s nya propoints, utan kör på med det gamla... Men det nya verkar ju lovande, så jag kanske får gå dit och ge det en chans... Det är så bra som det verkar alltså?

Anonym sa...

Visst är nya programmet super!!
Veckobonusen är rena gudagåvan o räddningen fr att känna sej misslyckad.

Pepp pepp!