torsdag 18 februari 2010

Oväntat!

Jag gick till Viktväktarna idag fastän jag verkligen inte ville. Jag var ju supermotiverad förra torsdagen och fredagen. Sedan blev jag sjuk, förkyld med feber. Det var väldigt synd om mig (tyckte jag) och jag kan lugnt säga att jag inte räknade mina points. Alls. Så jag räknade inte med att ha gått ner något, snarare räknade jag med ännu ett plus på vågen. Tror ni jag blev förvånad när den visade -1,2 kg?! Helt fantastiskt! Jag känner mig peppad och motiverad igen trots att jag ännu inte kan börja träna som jag vill, eftersom jag fortfarande känner mig ganska ynklig, även om jag gick och jobbade idag. Frågan är om det var en dag för tidigt, men nu ska jag strax gå och lägga mig och sova riktigt ordentligt och LÄNGE i natt! Så får vi hoppas att jag mår bättre i morgon!

1 kommentar:

Anna sa...

Grattis till minuset. Vad kul att det går bra för dig. Tänkte höra brukar du använda alla dina aktivitetspoints som du tjänar in? Jag brukar ej göra det och nyttjar inte så mycket av mina bonusar heller tänkte om det är det som bromsar min nedgång

Kram
Anna