onsdag 24 februari 2010

Snart dags igen

I morgon är det dags för invägning igen! Visst känns det lite nervöst, för även om JAG tycker att det har gått riktigt bra den här veckan med både träning och mat, så vet man aldrig. Tänk om det blir ett plus på vågen ändå? Men jag tycker faktiskt att byxorna sitter lösare över låren!

I kväll efter jobbet har jag tränat också - jag har ju det som ett "måste" att jag ska träna 3 gånger i veckan, dvs lördag, söndag och onsdag. Blir det fler gånger så är det en bonus, men dessa tre dagar måste jag... I kväll blev det min senaste workout-DVD, "Biggest Loser Bootcamp"! Den är bara på 30 minuter, men den är ganska jobbig. Den är uppbyggd så att man börjar på nivå 1, efter ett par veckor avancerar man till nivå 2 och efter ytterligare ett par veckor så avancerar man till nivå 3. Jag är än så länge bara på nivå 1, men nästa vecka ska jag testa nivå 2...

Inga kommentarer: