fredag 2 mars 2012

Oslo

Nu är jag hemma igen, efter ett par semesterdagar i Oslo då jag hälsade på syster-yster med familj! Till sällskap på resan och hotellrummet hade jag även lilla mamma. Det var en trevlig resa, tack alla! :)

Det var tack och lov inget problem med maten, syrran försökte också hålla igen, så det blev finfin, nyttig mat hela tiden. Och GOD! Vad sägs om ugnsstekt lax med ugnsstekta rotfrukter första kvällen, andra kvällen jordärtskockssoppa och pannkakor (ja, det var väl en liiiiten utsvävning) och sista dagen en fiskgryta med aioli?! Syrran, förutom att det var oerhört gott så har jag fått en liten nytändning till att laga god mat. Tack för det också!

Någon direkt träning blev det ju inte i Oslo (hotellet hade inte gym, tyvärr), men vi har gått ganska mycket. Men NU ska jag träna! :)

Inga kommentarer: