lördag 24 mars 2012

Ojdå

Nu är det katastrofalt länge sedan jag uppdaterade här. Det har dock inte gått katastrofalt dåligt - men jag har väl i stort sett stått still i vikten sedan jag skrev sist. Motivationen har inte riktigt infunnit sig och det har varvats med att jag känt mig hängig, men jag har faktiskt klarat mig undan sjukdomar! Men idag kände jag mig också hängig, så istället för ett duktigt step-up pass så blev det en halvtimmes cykeltur. Jag är ändå nöjd med det eftersom det hade varit så enkelt att inte göra något alls. Nu fick jag ändå lite frisk luft och en upplevelse av den underbara vårdagen!Tänk att våren blev så tidig i år, ingen är mer tacksam än jag! :)

Jag hoppas att jag känner mig piggare i morgon - inte minst för att jag ska sjunga solo i kyrkan (med kyrkokören som bakgrund) i morgon...

Inga kommentarer: