lördag 3 mars 2012

Veckans resultat

Veckans resultat kommer en dag för tidigt den här gången - jag ska resa bort och återkommer inte förrän i morgon eftermiddag. Och jag MÅSTE ju väga mig på morgonen, eller hur? Nykissad, inga kläder osv..!

sen förra gången -/+: -0,6 kg
total viktminskning: -4,5 kg
minus i bmi: -1,8 
mitt mål: -50,2 kg
kvar till mål: 45,7 kg

Så jodå, det har gått riktigt bra den här veckan, fullt godkänt! Jag ska ta en tur förbi IKEA i morgon, kanske blir det en sväng förbi något ställe där de säljer blommor också. För det har jag ju förtjänat! :D 

Nu ska jag inmundiga frukost, sedan blir det träning (step-up och lite styrka) innan jag ger mig iväg.

Ikväll ska jag gå på 85-årskalas. Förmodligen kommer det att vankas 17 sorters kakor och tårtor, jag vet hur det brukar vara på de tillställningarna. Jaja, jag får väl använda veckobonusen av Propointsen.

1 kommentar:

heidi sa...

Keep up the good work! :-D