torsdag 30 juli 2009

Den tredje dagen

Det går fortfarande bra! Lite hungrig blir jag på eftermiddagen när jag är på jobbet, det hade varit gott med en smörgås då... Idag åt jag ett äpple istället. Inte helt klockrent när det gäller kolhydraterna, men det får duga. Har ni några tips på bra mellanmål som är lätt att ta med sig? Jag har provat med nötter också, men jag behöver något mer "bastant"...

Till lunch åt jag köttfärsröra som jag tagit fram ifrån frysen, till den kokade jag broccoli.

Efter jobbet hämtade M mig och så åkte vi till IKEA och handlade lite, bl.a. värmeljus. Nu börjar det ju mörkna lite tidigare om kvällarna, då är det mysigt att tända ljus! Efter IKEA svängde vi förbi MAX och jag köpte en GI-burgare. Jo, det var ju bröd på den... Men det var nyttigare, grövre bröd. Inte helt optimalt kanske, men...

Så summa summarum: den här dagen blev inte toppenbra, men jag tycker den kan få duga.

1 kommentar:

Starlight sa...

Kokt ägg
Jordnötsbrödssmörgås med smör och ost
Babybel-ost och en bit ölkorv
Det är vad jag brukar ha som mellanmål när jag behöver det. =)