lördag 1 augusti 2009

I morgon är det första vägdagen! Då har jag visserligen inte hållit på en hel vecka än eftersom jag sparkade igång i tisdags. Jag vill ändå hålla vägdagen till söndagar, eftersom det är helg och när jag jobbar är jag inte lika stressad... Just nu har jag semester (jag gick på semester i går, och den kommer att vara fram till den sista augusti). Jag hoppas på nåt kilo minus, eftersom jag har varit väldigt duktig. Enda gången det blev lite många kolhydrater var nog i torsdags, så jag åt en GI-burgare på MAX.

I går gick jag ut på stan och åt lunch. Jag har svårt att hitta bra restauranger när man äter enligt LC, men jag hittade ett ställe där man serverade wok, så jag beställde en kycklingwok utan ris. Kocken var gullig och lade på extra grönsaker och tror ni att jag orkade äta upp?? Nää, jag tog med det i en lite låda och åt i går kväll, till köttbullarna och gräddsåsen...

Just nu sitter jag och lurar på om jag ska ta och träna lite, bara för att fira att jag har semester!

1 kommentar:

Starlight sa...

Jag håller tummarna för dig att det gått åt rätt håll!!!!
Kram