fredag 7 augusti 2009

Alltså, det är ju alldeles fördömt! Men i och för sig; det kanske inte var det allra smartaste beslutet att jag skulle börja LC-diet precis till semestern? Det är liiiiiite svårt att motstå t.ex glass nu när det är så varmt. Och annat kul (läs gott) man vill äta på semestern. Jag smygvägde mig i morse och nej, jag har inte gått ner.

Min strategi för den här semestern blir att jag ska hålla vikten med träning och förnuft. Ja, jag vet att jag har sagt det förr! Haha! Ni cyniker får gärna säga att det kommer att gå som vanligt, men... Vi får väl se. Skrattar bäst som skrattar sist.

Den 31 augusti kör jag igång med ordentlig diet igen. Vi får se om det blir LC eller om det blir Viktväktarna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är huvudsaken vi aldrig ger upp våran viktkamp!
Pepp pepp!

A home far away sa...

hihi, känner igen det där, nu har jag lämnat glassen hemma o börjat röra på mig igen...

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Fin blogg du har!
Lycka till med viktminskningen oavsett vilken metod du väljer! Kramar

Lilly sa...

Jasså det är här man måste läsa för att veta vad man ska bjuda fröken på till teet i fortsättningen =) Det blir vispgrädde med hallon, LC is da shit! Kramisar Lilly

Helena sa...

Tack för titten i min blogg, och för kommentaren! *glad*
Önskar dig all lycka till med!
Kram: Helena