söndag 30 augusti 2009

Sista semesterdagen

Ja, idag är det min sista semesterdag. Jag kan väl inte påstå att jag skuttar av glädje över att åka till jobbet i morgon, men visst ska det väl bli skönt att komma in i rutinerna igen. Trots allt! Och kul att sätta tänderna i jobbet igen. Trots allt!

På torsdag kommer jag att ta första avstampet hos Viktväktarna också, det är den dagen som passar bäst med deras lunch-lektion. Även det ska bli ganska skönt, faktiskt! Jag känner mig verkligen sugen med att komma igång med det! Inte för att jag har gått upp under semestern, det står ganska stilla tack vare min träning som jag har varit duktig med. Och det tänker jag minsann fortsätta med också! Det ger så mycket energi att träna, det behöver jag verkligen! Nu ska jag gå och duscha efter dagens träningspass och sedan ska jag göra höstens första lunchlåda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med din första jobbardag!

Lilly sa...

Välkommen till verkligheten:D