lördag 10 januari 2009

Blä!!


Jaha. Jag har vägt mig. jag har skött mig bra den här veckan - både tränat och räknat mina points plikttroget. Tror ni att jag har gått ner? Nehejdå! Inte ett gram! Visserligen ska jag ha mens vilken dag som helst, men jag kunde väl ha fått någon lön för mödan ändå??
Nu har jag bestämt mig för att återgå till Low Carb High Fat dieten som jag höll på med ett tag i höstas. Det gick ju bra och jag mådde bra. Jag orkade bara inte stå emot trycket från särbon som var övertygad om att det var farligt. Nu provar jag det igen, eftersom jag tycker att jag mådde bättre av det än av Viktväktarmetoden. Jag återkommer om hur det går...

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Hoppas och håller tummarna att den andra dieten går bättre. Ge det lite tid.
Kram och pepp
Cornelia

batgirl sa...

Misstänkte att du var här o tittade oxå ;)
Och tack för din kommentar, du är för gullig =)
Lycka till nu med vilken metod du än väljer! Ge dig inte bara!
Kram

Anonym sa...

Du har så rätt så =)
Motionen får vänta tills jag mår bättre.