måndag 26 januari 2009

Uppdatering

Oj, nu höll jag nästan på att glömma uppdatera bloggen! Det kan ju vara på grund av att det inte gick lika bra som jag hade velat. Visserligen -0,5 men jag hade hoppats på mer. Varför blev det inte det då? Jo, jag "halkade" lite i torsdags. En arbetskollega gick till Hemköp och handlade smågodis. Datorsystemet hade hängt upp sig så vi kunde inte jobba. Så hon frågade om jag skulle följa med ner och tröstshoppa lite godis. Inte var jag svårövertalad inte! Så dumt! Jag var ju inte ens sugen, inte egentligen! Hade jag varit smart så hade jag köpt lite nötter istället. Det ska jag göra nästa gång jag utsätts för frestelser av det slaget. Nåja, nu tar jag nya tag! Och det var ju ändå minus! Nu är alltså ställningen -1,6.

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Alla minus e bra minus. Grattis

Anonym sa...

Heja dej... Bra kämpat trots att du snaskade i dig lite godis... hela veckan är ju faktisk inte helt förbi bara för att man gick vilse en dag... Det är så l,ätt att tro det, men det handlar om att komma på banan igen och det gjorde du... nu kämpar vi vidare!
Lotta

Anonym sa...

Ja men du fick ju minus i alla fall :) Alla minus är bra minus ;)
(ska försöka komma ihåg det när jag själv står där med -0,2,nästa gång ;) )
Kram

Anonym sa...

jag tycker du fick ett bra minus, men visst är det typiskt...man vill alltid ha mera.

Anonym sa...

Minus är minus!
Grattis! :)

Anonym sa...

Du får se det så.... du föll för frestelsen den gången.... men tog dig upp på fötter igen... och har gjort en plan till nästa gång situationen kommer upp... dvs du har lärt dig något av det... och du såg även vad resultatet av det blev...
Så nästa gång kommer du kunna stå emot!! Jag tror på dig!!
Och MINUS är alltid bra. Det är ett steg mot rätt riktning... =)

*heja heja på dig med*