söndag 18 januari 2009

Veckans resultat

Dags för en veckorapport. Jag förmodar att ni, liksom jag, var nyfiken på vad det skulle bli, eftersom det redan i tisdags var -0,9 kg! Så värst mycket mer blev det dock inte - det stannade på -1,1 kg. Där ser man att det inte är bra att smygväga sig sådär mitt i! Men tror ni att jag kommer att kunna hålla mig den här veckan? Jag skulle tippa att jag är där på vågen snart igen och kikar lite... För det är ju spännande!
Att det inte blev mer den här veckan kan ju ha sina randiga orsaker också - nu på morgonen såg jag antydningar till att mensen är på väg. Och med tanke på det är ju veckans resultat ganska bra, eller hur?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är toppenresultat! Bravo!

Anonym sa...

Hej!
Du har en utmärkelse att hämta hos mig. Hoppas du vill ha den. Vill också passa på att ge lite exxtra peppning så här på söndagskvällen.
Lotta

Anonym sa...

Hittade precis hit och tänkte bara säga grattis till minuset :) duktigt

Eva sa...

1,1 är jättebra ju! Heja!
Kram

evvia sa...

Jättebra resultat tycker jag!
Kram

Anonym sa...

Det är ju kanonbra !!! GRATTIS !!!
Gjorde falsk fläskpannkaka nu ikväll. Gott Gott blev det. Också har jag bakat dubbel sats av fibrexbröd. =) Så nu är det full fart framåt igen. =)

Anonym sa...

Hej!
Kul att du kikade in hos mej:)
Ja du ser mensen, den ställer till det.
Men super bra minus för dej ju, trots omständigheterna:)

Ja att man inte kan låta vågen vara i veckorna!!
Kram

Anonym sa...

Det är ju kanonbra!
GRATTIS!

Anonym sa...

1,1 kg är väl mer än bra! :)

Anonym sa...

Hej hopp. Hur har det gått för dig veckan som varit??
Kram