söndag 12 februari 2012

I alla fall inte plus!

Som sagt så var jag ganska nervös när jag klev upp på vågen i morse. Det blev dock som jag hoppades - åtminstone inte något plus! Jag hade gått ner 100 gram, vilket nästan mer än vad jag hade förväntat mig. Så jag får vara nöjd när man betänker att jag inte har varit så flitig med att träna (jag har tränat 2 gånger den senaste veckan) och inte heller med att hålla koll på Propointsen.

Så veckans resultat är:
sen förra gången -/+: -0,1 kg
total viktminskning: -3,3 kg
minus i bmi: -1,3
mitt mål: -50,2 kg
kvar till mål: 46,9 kg

Nu ska jag ladda om, se till att räkna propoints minutiöst och få köpa blommor nästa söndag! Det optimala hade varit att M hade fått köpa rosor åt mig nästa söndag, eftersom det då är på dagen 7 år sedan vi träffades första gången. Men jag räknar inte med att tappa 1,7 kg på en vecka... Men visst, den som siktar mot stjärnorna..! ;)

Förresten, jag har fått reda på av en kär vän att det fungerar dåligt med kommenterings-funktionen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det eftersom jag inte hittar något fel. Jag vill bara be er att fortsätta försöka!!!!

Inga kommentarer: