lördag 11 februari 2012

Törs inte...

Jag törs nästan inte ställa mig på vågen i morgon. Jag känner att jag inte har gjort det jag borde ha gjort den här veckan - framförallt har jag inte alls räknat mina Propoints. Jag har nog inte ätit speciellt onyttigt, men jag har ingen koll på om det har blivit för mycket här och där. Med lite tur så har jag i alla fall inte gått upp mer. Det blir nog inga blommor i morgon heller...

Jag har tränat också, men inte lika mycket som jag skulle vilja. Onsdag och lördag (alldeles nyss faktiskt) har det blivit hittills den här veckan. Dock märker jag att konditionen blir bättre - jag orkar mer och mer. Det är glädjande!

Nästa vecka ska jag räkna, jag lovar på heder och samvete!

Förresten, vilka är det jag bloggar för? Jag ser att jag har läsare, men jag får väääääldigt få kommentarer. Kan ni inte ge er till känna, det blir lite roligare då. Om ni så bara skrivet ett litet "hej" så blir jag superglad! Det blir dessutom mer peppande för mig. Snälla?!

Inga kommentarer: