onsdag 1 februari 2012

Kakor

Hoppsan... Jag gjorde det stora misstaget att handla när jag var hungrig, ett riktigt kardinalfel! Det vet ju ALLA att man inte ska göra, eller hur? Där låg kakorna och ropade på mig och "snäll" som man är så förbarmade man sig... Och visst, de var goda men inte SÅ goda att det var värt det. Och det är lite lustigt, kakor är inte det jag brukar trilla dit på så jag vet inte vad som hände den här gången...

Och vad mera är - jag har fuskat med att räkna mina Propoints. I morgon är det strama tyglar med det, dags att räkna igen. Jag har i och med detta inga större förhoppningar på kommande vägning på söndag, men jag ska i alla fall göra mitt bästa fram till dess för att minimera skadan! Jag har tagit ett litet återfall, men det är just vad det är - litet! Jag tänker inte göra det större än vad det är och jag tänker definitivt inte ge upp!

Istället ska jag se till att äta bättre mellanmål så att jag inte blir så där panik-hungrig.

1 kommentar:

LOTTA sa...

Hoppas verkligen att detta lilla snedsteg inte visar för mycket utan att du går ner ändå! Lycka till! Det är så lätt att falla dit men det viktigaste är att komma upp på banan igen snabbt som ögat!
Lotta