söndag 29 januari 2012

Veckans resultat


sen förra gången -/+: -0,9 kg
total viktminskning: -3,6 kg
minus i bmi: -1,5
mitt mål: -50,2 kg
kvar till mål: 46,6 kg

Det fortsätter att gå neråt! Jag får köpa en bukett blommor (det blir förmodligen tulpaner igen) den här veckan också! Jag måste erkänna att jag kände mig tveksam till att det skulle gå bra den här veckan.

Jag har inte tränat alls sedan jag fick ont i ryggen - jag känner fortfarande av det lite grann men idag tänkte jag träna ändå. Jag har inte heller varit noga med att räkna mina Propoints, men jag har tänkt mig noga för utom en gång. Då köpte jag en liten chipspåse som jag glufsade i mig bara för att ha ångest för det efteråt... Men visst, man har ju sina bonuspoints att lägga på sådant, så om jag gör det ibland utan att gå till överdrift så är det kanske OK. Hur gör ni? 

Träningen idag blir step-up med Cher. Ett program som jag har haft på video-kassett men som M har hjälpt mig att lägga över på DVD.

Apropå M - det vete 17 hur det går för honom. Han har nog gjort vissa positiva förändringar: t.ex dricker han inte lika mycket öl och han äter mer grönsaker. Men igår tyckte han att vi skulle göra hasselbackspotatis till middag, vilket jag förstås avstyrde. Istället blev det pasta med hemmarullade köttbullar.

1 kommentar:

Sollan sa...

Hej hjärtat!Skönt att du är på bättringsvägen och att det går åt rätt håll. Håller på dig! :D