söndag 15 januari 2012

Veckans resultat

Första invägningen idag! Resultat: 1,9 kg! Jag är mycket nöjd - speciellt med tanke på att jag var sjuk i veckan och inte kunde träna som det var tänkt. Så nu kör jag på som jag har gjort den senaste veckan + att jag ska träna lite bättre.

Här är en översikt:
sen förra gången -/+: -1,9 kg
total viktminskning: -1,9 kg
minus i bmi: -0,8
mitt mål: -50,2 kg
kvar till mål: 48,3 kg
Den här översikten har jag stulit rakt av från Benita, den var så himla bra och överskådlig och jag hoppas det är OK att jag plankar den!

Träningen idag bestod av att jag tog en 45 minuters promenad med älsklingen M. Vi träffade en söt liten kelen katt och såg både ekorre och hackspett under promenaden. Ett plus var även dagsljuset, även om solen inte tittade fram.

Ikväll ska jag sätta mig ner och göra matsedel för veckan. Det är ett stort hjälpmedel när man sedan ska göra sin pointsberäknade mat i veckan, att allt finns hemma som man behöver och inte behöver komma på nödlösningar. Hur gör ni för att hålla er på spåret och inte göra avsteg?

Jag efterlyser fortfarande tips på belöningar när man har uppnått delmål!

Inga kommentarer: