söndag 22 januari 2012

Veckans resultat


sen förra gången -/+: -0,8 kg
total viktminskning: -2,7 kg
minus i bmi: -1,1
mitt mål: -50,2 kg
kvar till mål: 47,5 kg

Jadå, det tar sig! :) Jag är nöjd med veckans viktresultat - jag kan ju liksom inte förvänta mig att tappa 1,9 kg varenda vecka, jag vet heller inte hur sunt det skulle vara. Som jag skrev igår: om jag tappar 0,5 kg per vecka så är jag nöjd och jag får belöna mig med blommor. Så i kväll när jag åker och veckohandlar så blir det en bukett - förmodligen tulpaner!

Biofilmen igår (Sherlock Holmes) var väl OK. Inte den bästa jag har sett men heller inte dålig. Någonstans på medel skulle jag nog säga. Lite grann åt äventyrshållet. Och biogodiset som jag handlade blev ett paket smaksatta riskakor (som jag inte ens åt 1/3 av) och en CocaCola Zero. Helt OK!

Nu håller jag på att laga mat, det blir råris med chili sin carne (chili con carne utan kött, dvs vegetarisk). Jag har ännu inte räknat ut Propointsen på den, men jag föreställer mig att det blir ganska OK!

Efter maten står ett träningspass på schemat. Idag blir det step-up, ett ganska jobbigt pass. Vi får se om det märks om konditionen har förbättrats något sedan jag körde det sist!

Inga kommentarer: