söndag 19 februari 2012

Lata dagar och resultat!

Jag har haft 4 härligt lata dagar! Jag ska byta jobb i början av maj, vilket innebär att jag har ett helt gäng med semesterdagar att hinna ta ut innan dess. Jag kommer inte att hinna ta ut alla, men en del ska jag hinna med. Torsdag och fredag var två av dem, då resten av kontoret åkte på planeringsdagar. Visst, de bodde fint och åt gott, men de hade även ett späckat schema. Jag vet hur det brukar vara - man är helt färdig efteråt! Så jag deppar inte ett ögonblick över att jag fick stanna hemma! :)

Veckans resultat, då? Jodå, det blev ungefär som förväntat. -200 g. Vilket jag faktiskt är ganska nöjd med ändå eftersom jag är väl medveten om anledningen till att det inte blev mer. Det är helt enkelt den tiden i månaden då jag samlar vätska. Inget konstigt alls. Det jag är lite sur över är att jag inte fick köpa blommor den här veckan heller! Men nästa vecka, DÅ!

Såhär ser det alltså ut:
sen förra gången -/+: -0,2 kg
total viktminskning: -3,5 kg
minus i bmi: -1,4
mitt mål: -50,2 kg
kvar till mål: 46,7 kg

Jag har också funderat över det här med kommentarerna på min sida. Jag har fixat lite med det och som jag förstår det så SKA det fungera nu. Snälla, kan ni inte försöka igen? Bara säga hej eller nåt? Det behöver inte vara några kloka ord, det är bara kul att se vilka som läser (även om jag aldrig har träffat er förr)!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Sv: Det är riktigt roligt :) Var bor du? :)

Tina sa...

Hej!! Du är ju jätteduktig! Det blir bara mat i det nyttiga segmentet i Oslo, bara så du vet...Vi ses snart! Ha de!