söndag 17 februari 2013

Ior

Jag känner mig lite grann som Ior - lite gnällig och resignerad. Ryggskottet går inte över så snabbt som jag skulle ha önskat, tvärtom!

I går besökte jag min mamma och fick massage och värmebehandling. Hon är bra på det, eftersom hon tillsammans med sin man förr hade en alternativmedicinsk klinik. Jag kände mig SÅ mycket bättre efter det - så till den milda grad att jag glömde ta en värktablett innan jag gick och lade mig. Att det inte var lyckat visade sig när jag klockan 6 vaknade och skulle gå på toa. Jag hade så fruktansvärt ont att tårarna bara började rinna. Även i kväll har jag fått en behandling av min underbara mamma och känner mig mjukare i ryggen, men den här gången skall jag komma ihåg värktabletterna!

I morgon är det dags att jobba igen. Som tur är har jag höj- och sänkbart skrivbord, så jag ska ordna så att jag kan stå och jobba.

I dag var det vägdag, vilket jag totalt glömde bort! Jag får se om jag kommer i håg det i morgon bitti. Jag har dock INGA förhoppningar på något minusresultat den här veckan.

Inga kommentarer: