måndag 18 februari 2013

Konstigt

Vägde mig i morse. Jag hade visserligen inte väntat mig något bra resultat, men något så fullkomligt horribelt hade jag inte föreställt mig! Vågen visade +2,9 kg! Jag förstår INGENTING - för att få ett sådant resultat borde jag ju ha riktigt svullat hela veckan, eller hur? Det har jag inte gjort. Jag har väl inte varit helt och fullt på spåret, men det har inte varit så att jag förtjänar den siffran! Jag funderar på om det kan vara mensen som är på väg i kombination med den här smärtan som jag fortfarande går runt med. Kan det göra att kroppen samlar på sig vätska? Eller griper jag bara efter halmstrån? 

Jag har som sagt fortfarande ont, men tycker mig känna en viss förbättring. Jag får visserligen ta mina värktabletter för att kunna fungera någorlunda (och för att kunna jobba), men ändå! Och jag kan tala om för er, att jag längtar efter att få träna igen! Det är så skönt att känna att jag använder kroppen, och den där känslan efteråt, när det är färdigtränat, den är helt underbar!

Kram!

Inga kommentarer: