lördag 23 februari 2013

Träning igen!

 Nu verkar ryggskottet ha gett med sig. Jag tänkte smyga i gång så smått med träningen igen och tänkte nu prova den andra nya dvd:n som jag fick i brevlådan förut. Ska bli kul att se vad det här är för något! Jag hittade och beställde även den här ifrån amazon.com.

Annars går jag och är nervös inför en operation jag ska göra på tisdag - en hjärtoperation! Det har visat sig att jag har en extra ledningsbana i hjärtat som orsakar hjärtrusningar, vilka är ganska jobbiga när de uppkommer. Det ska man åtgärda på Karolinska sjukhuset på tisdag. Kan inte säga att jag ser fram emot det, men det blir skönt att få det gjort. Jag vet inte riktigt hur det blir med träningen efteråt, har inte fått något ordentligt besked om det. Det ska jag se till att få på tisdag!

Inga kommentarer: