torsdag 14 februari 2013

Ryggskott!!!

Jag fick inte mindre än två nya dvd:er i brevlådan i går, så den andra hade jag tänkt att prova i kväll. Såg verkligen fram emot det också. Men vad hände i morse? Plötsligt fick jag så ont i ryggen! RYGGSKOTT! Och inte vet jag hur det kom sig heller, rätt som det var satt det bara där. Jag tyckte inte att jag vare sig lyfte tungt, vred mig eller något annat onormalt. Ont gör det i alla fall. jag ringde min bonuspappa som är f.d. kiropraktor och fick expertrådet att lägga några böcker på stolen för att sitta snett, det skulle avlasta. Och det gjorde det faktiskt, det kändes aningen bättre. Nu har jag kommit hem ifrån jobbet och har tagit ett par värktabletter och skall även smörja in mig med en salva som bonuspappan brukade använda när han var verksam som kiropraktor. Vi får hoppas att det hjälper. Någon träning blir det dock inte i dag. :(

Inga kommentarer: